2010. október 21., csütörtök

Ismerkedés Papával, Másiknagyival és az unokatesókkal (2010. május 29.)

Egy napont történt az ismerkedés, de nem egyszerre.
Zsolt szülei kezdték a sort. Délelőtt fél 10-re értek ide, Viktor éppen aludt, így első körben csak meglesték. Lejöttünk, kicsit beszélgettünk, majd ébredt Viktor is.


Először Zsolt anyukájának akartam odaadni Viktort, de párna nélkül nem merte megfogni, félt, nehogy baja legyen a gerincének. Így Papa kezébe nyomtam. Nézegették egymást Viktorral, majd mivel megérkezett a párna átkerült Másiknagyihoz. Őt is jól szemügyre vette Viktor. Majd Katánál, Zsolt kisebbik húgánál is volt egy kicsit. Nagyjából ennyi történt első alkalommal, hamar indultak haza a nagyszülők. Viktor kapott egy sárga kacsás játéktartót, mi pedig egy konzerves őszibarackot, aminek úgy örültem, mint majom a farkának.










Délután jöttek Éváék, ő Zsolt idősebbik húga. Élettársa Zoli, kislányaik Tamara, 3 és féléves és Frida, aki 1 éves.
Tami rögtön meg akarta nézni az unokatesót, felvittem, nézegette, Viktor cuccait. Nemsoká jöttek fel Éváék is, Frida is Viktort akarta, de neki nem nagyon lehet még parancsolni, hogy ne nyúljon erősen hozzá, meg még olyan kis kooordinálatlan. Vannak gyerekjátékaink, azt vettük elő a kislányoknak. Zsolt tornyot épített, akkorát borult, hogy én megijedtem, Viktor meg se rezzent.
Éváék se voltak itt sokáig, de az már akkor látszott, hogy Tami nagyon kedveli Viktort. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése