2010. október 21., csütörtök

Az első családi kirándulás Egerbe (2007.július 14)

Ültünk, dühöngtem a pénzem miatt, egyszer csak mondom Zsoltnak, hogy mennyire innék olyan bort, amit egyszer hoztak Egerből.
Ata és Zsolt összenéztek, mondták, hogy akkor kapjuk össze magunkat, lemegyünk Egerbe és veszünk borocskát. :)
Megcicizett Viktor, gyorsan összekészültünk, és 1 óra múlva már úton is voltunk. Az Audival mentünk, símán elfértünk még így is, hogy ott volt a gyerekülés. (Zsolt, Ata, Anyum és mi Viktorral mentünk)
Hosszú és meleg volt a lefele vezető út, végig törölgettem Viktor pofiját és testét nedves ruhával. Néha kikukucskált a pelusból, merthogy a fejecskéjét, ill. a fülét bebugyoláltam, hiszen elég gyakran le volt engedve az ablak, nem hiányzik egy fülgyulladás...



Leértünk, megebédelt Viktor, majd irány a pinceszakasz. :) Nem sok, kb. 6 pincébe mehettük le, én is ittam egy kevés bort, kb. összesen 1.5 decit, édes, vörös formájában. Viktor szerintem jól érezte magát, egy kis hűvös jól esett neki is. Persze a hőség után jól betakargattuk, amikor lementünk, de hol aludt, hol nézelődött, nagyon jó baba volt.


Kicsit Anyum fejébe szállt a bor, pedig 2 decit se ivott meg, nem bírja, abszolút nincs hozzászokva. :) Rengeteget nevettünk, sok régi emlék előjött.


3-4 órát voltunk Szépasszony-völgyében, hazaindultunk. A vissza út nem volt vészes, egyrészt hűvösebb is volt, másrészt nem sütött be a kocsiba a nap, így nem kellett Viktor fölött pelust tartani sem.
Itthon gyorsan fejtem, 170 gramm sikeredett, evett Viktor, majd kimentünk csónakázni a medencébe. Viktor ringatózott, én pedig jól lehűtöttem magam, nagyon jólesett. Picit szundizott a baba, majd masszázs, fürdés, vacsora és alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése