2010. október 21., csütörtök

Első nap itthon

Pénteken, 3 nappal Viktor születése után már jöhettünk is haza. Zsolt jött, hozta Attilát is magával, hogy legyen aki fényképez.
Ameddig intéztem a papírokat, a fiúk felöltöztek. Egész ügyes Zsolt és persze Ata is. :)

 








A babát kézbe vitte le, mert a gyerekülést begyógyították a kocsiba, hogy fenemód biztonságos legyen. Mire beügyeskedték, én is megkaptam a zárómat, indulhattunk. Viktor meg se rebbent a kocsiban, végig aludta az utat. Hazafele megálltunk a gyógyszertárnál, kiváltottuk a tápszert, ami 2.300 Ft volt, plusz alkoholt, hintőport...

Itthon Anyum várt minket. Egész nap pakolt meg takarított, hogy mégnagyobb tisztaság fogadjon bennünket, mint ami egy sima takarításkor van.

Meg kellett a kutyákkal ismertetni a babát... Pite nagyon örült, a talpacskájára lopott is egy puszit, Chivas pedig szaglászta, látszott, hogy nem igazán tudja mit hoztunk és minek, de abszolút rendesen viselkedett.
Felhoztuk Viktort, átöltöztettük, Zsolt pelust cserélt, és letettük aludni. Úgy tűnik tetszik neki az ágya, nincs panasz.
Fél 3 fele próbáltam megetetni, több kevesebb sikerrel. A mellem még nem durrant be, de ha hozzáér a baba szája, elég intenzíven (már ahhoz képest) megindul az előtej. Bekapni nem nagyon tudja, bár hozzáteszem ma éjjel sikerült a bal cicit bimbóvédő nélkül szopiznia! :)

Mivel nincs még tejem, ezért a következő a menet minden etetéskor:
Kis cicimasszírozás, majd ráteszem Viktort bimbóvédő nélkül, hadd érezze a szájával, lusz induljon meg az a kis valami, ami ott van. Ilyenkor még nem nagyon megy a dolog, hát jön a bimbóvéfő, amit ügyesen elkap, szívja, bevallom, rohadtul fáj, mert tejet nem szív ki belőle, viszont a vákuum miatt szúr és éget.
Eztuán bimbóvédő nélkül próbálkozunk, vagy ráharap, vagy nem, kéteszer már sikerült, majd a legvégén megkapja a tápszert, amit Zsolt elkészít szopizás közben.

Tegnap a 3órás kaja után elszundított a baba, ébreszteni kellett enni, de sehogy se akart együttműködni. Már 7óra is elmúlt,de semmi hajlandóságot nem mutatott arra, hogy éhes lenne... Gondoltam, akkor fürdés, azalatt kifárad, és jöhet a vacsora. Anyu megfürdette, de mindannyian itt voltunk, megmutatta hogyan kell, majd cicire tettem. 30ml-t ivott meg a tápszerből, ciciből edig nem mérhető mennyiséget.

Hajnalban ébreszteni kellett, fél 3-kor mondtam azt, hogy na most már elég, éhen hal a gyerek... 4-ig küzdöttünk, végülis 50ml-t megevett. :)

Az első éjszaka tehát nem kelt volna magától, de tudom, hogy ez még fog változni.
Reggel 7-kor ébredt/ébresztettem, megint ugyan azzal a rituáléval esett, majd kicsit Zsolton pihengetett, amig áthúztam az ágyát, mivel rosszul pelusoztam be és kifolyt a pisi az ágyra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése