2010. október 21., csütörtök

És innentől a minennapjaink :)

Eddig az archívumomból válogattam, mostantól a mindennapjainkat jegyzem le.

A mai napunk szuperjól indult. Szokott időben, azaz fél 8-kor kelt Viktor. Ölelgetés, peluscsere, reggeli, büfi, beszélgetés és egy kis játék... minden nap ez a menet. Valamikor 9 fele visszatettem az ágyába, gondoltam én is alszom vele együtt. Fél, maximum egy óra, amit ilyenkor tudok Viktorral együtt pihenni.
Gyanús volt nekem, hogy túl hosszan nagy a csend. Órát nem néztem, csak amikor Manó megszólalt. Alig hittem a szememnek, negyed 12 volt. Kicsit hallgattam, hogy miket beszél, majd felkeltünk. Csuda jó kedvvel ébredt. :)
Lejöttünk, de nem álltam neki takarítani, hanem játszani kezdtünk. Bejött Nagyija is, vele is beszélgettünk egy kicsit, majd készült is az edéd. Ma nem kapott Viktor főzeléket, csak tápszert. Ebéd után nem is akart aludni, így a pihenőszékbe tettem, és végeztem a dolgom. Közbe megjelent Ata is, egymást szórakoztatták Viktorral.
Nem is telt el sok idő, hazaért Apu is, de márment is tovább. Atával mentek pénzt kivenni. Nagyizott egy kicsit Viktor, illetve... egyszer csak oda került Chivas. (11 hónapos Labrador Retriever)
Addig helyezkedett, ameddig oda nem fészkelte magát Anyukám ölébe ő is.


A nagy barátkozás után nagybevásárlásra indultunk. Zsolt, Ata és mi Viktorral. Viktor az úton elszundított, közben mi kitárgyaltuk a magyar munkanélküliek helyzetét... Szóba került a kisebbség is, nagyon is egyetértünk mind a hárman.
A seggére vertünk 26.000 Ft-nak, viszont elég sokmindent sikerült venni. Húst, (csirkemell, csirkecomb, filézett comb, darált hús, pörkölt hús, egész comb és oldalas) mosószer (akciós volt, 7.5 litert vettünk 3.600 Ft-ért) téliszalámi, tej, 10 kiló cukor, 5 kiló liszt, tarhonya, tej, margarin, zöldségek, rizs, tojás, káposzta, olaj... és mittudomén még mi. Élelmiszerek. De legalább 2 hétig csak kenyeret kell venni.

Meguzsonnázott Viktor, (alma-répa-banán) majd szundizott egy kicsit. Apu (Zsolt az Apu...) Attilával tanult, én főztem, a többiek meg nem is tudom mit csináltak. Amikor felkelt Viktor Enikő játszott vele, Anyu pedig talán pihent...

Eltelt a mai nap is. Viktor nem nyűglődött annyit, mint az elmúlt napokban, viszont már látom a másik fogacskát. Ha nem ma éjjel, akkor holnap tuti előbújik a második fogacska is.

Holnap hosszú nap vár ránk. Megyünk egyik barátnőmékhez, akik Csepelen laknak. Gyakran tömegközlekedünk Viktorral, de HÉV-vel még soha nem utaztunk, ahogyan aluljárón se evickéltem még le a babakocsival.
Kristófnak (barátnőm kisfia, jövő héten lesz egy éves) vettünk egy bébigitárt, szép színes, mindenféle gombok vannak rajta, csörög, zörög, zenél. Nagyon jópofa dolgokat lehet kapni, azt hiszem az auchan termékeiből fogok Viktornak karácsonyra is vásárolni. Színes, nem törik és abszolút kornak megfelelő, fejlesztő játékok. Nem utolsó sorban nem is olyan drágák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése