2011. január 30., vasárnap

Bodó Viki

Itt az ideje beszélni egy kicsit Bodó Vikiről, aki Viktor legelső barátnője.
Különleges kapcsolatuk még pocaklakó korukban kezdődött, hiszen Anyukája Zsu egy héttel volt idősebb babaváró, mint én Viktorral. Hasonló időben mozdultak meg, hasonlóképp reagáltak a frontokra, így én már akkor tudtam, ez a kislány bizony különleges. Ugyan olyan nyugodt, kiegyensúlyozott és csupamosoly, mint Vackor.


Először nyár végén találkozott a két Viki egymással. (Viktort csak ebben a különleges helyzetben Vikizem, máskülönben a hideg futkos a hátamon tőle)
Akkor még Viki udvarolt Viktornak, Manót jobban érdekelték az autók. Kicsit kétségbe is estem majdnem... hogy az én fiam udvaroltat magának, hiszen ez nem így való! :)


Második találkozáskor márViktor is érdeklődött egy kicsit... még mindig nem volt az igazi, így meg kellett beszélni Viktorral, hogy bizony, ha tetszik neki egy kislány, akkor ne várja el, hogy udvaroljanak neki, hanem igenis lépjen a tettek mezejére! Jót aludtak együtt, mi Zsuvalpedig jót beszélgettünk!


Ahogy nő a két Viki, úgy egyre aktívabb, így a találkozáskor is jobban tudnak egymással mit kezdeni.


Viktor mindenáron Vikit akarta, Viki pedig huncutul mosolygott Viktorra, bár szegény nagyon fáradt volt.

A kedvenc képem, ami tükrözi Viki és Viktor aktuális állapotát is. Szeretjük Vikit és az Anyuját is, reméljük tartós lesz a barátság.




1 megjegyzés: