2011. december 25., vasárnap

Karácsony

Minden szuper volt, fantasztikus esténk volt! 
Délután egy kicsit korábban kelt Viktor, de sebaj, fent játszottunk vele, majd átmentünk Atához, ott szoktuk várni a Jézuskát. 
Szépen felöltöztünk, majd egyszer csak megszólalt a zene, megcsendült a kisharang. Először nem figyelt Viktor, majd amikor rávettük, hogy hallgatózzon, felfigyelt rá. 
Lejöttünk, ahogy tervbe volt csak a karácsonyfa világított. Viktor nézte, nézte a fát, mutatóujja tövig a szájában volt, majd mondogatni kezdte: ott ott oda, oda. Az ölemben volt, majd átkéredzkedett Nagyijához. Nekiálltunk bontogatni, illetve Viktor. Azt hittem nem fogja meghatni a csomagolás, de tévedtem. Mindenkinek segített egy kicsit. 


Az övéit bontottuk ki először, (két ajándék be volt csomagolva neki) de még nem szedtük a játékokat darabjaira. Mi következtünk. Viktor odaadta mindenkinek ami tőle volt, mi is megajándékoztuk egymást. Addig ő a dobozokat pakolta egymásra, nagyon tetszett neki a sok doboz. 

Atától egy ikeás fa vonatot kapott, amit Ata össze is szerelt neki, így azzal azonnal tudott játszani is. Kibontottuk a legó szállítóautót, azzal nagyon sokáig elvolt. Felgurultak az autók, majd le. Tologatta, egész ügyesen játszott vele.


 Megvacsoráztunk, csak úgy lapátolta a halászlét be, nagyon ízlett neki. Anyum mellett ült, Anyu pakolta ki a szálkát egy kistányérra. Oda kellett tenni Viktor mellé a kistányért, utánozta Nagyit. Persze szálka nem volt amit kipakoljon, de a mozdulat lemásolódott. :) 
Vacsora után Nagyival játszottak a vonattal. Nagyon tetszett Viktornak. :) 



Vonat után én következtem. Amit Dániából hoztunk neki játék, azzal kezdtünk ügyeskedni. Leesett az állam, olyan ügyes! Kértem, hogy válassza ki a pirosat. Körbenézett, majd gondolkodás nélkül kiemelt egy piros kupakot. Megmutattam neki, hogy a piros részre piros kupak kerül, a zöldre zöld, stb. Egy formát kiraktunk, a következőnél meg csak néztem, majdnem teljesen egyedül megcsinálta. A kék és a zöld közti különbség nem mindig volt neki egyértelmű, a kék helyre simán betette a zöldet és fordítva is, viszont amikor kértem, hogy zöld kupakot keressen, csak olyat vett ki a dobozból. 



Amikor megunta, akkor össze vissza kupakozott. Ki is vettem a képet, maga ötlete szerint pakolgatott, majd hozta oda és mondta: hű, és nagyon vigyorgott. Persze nagyon tetszett mindenkinek, annak nagyon örült, édes volt. 
Kicsit jött-ment, nagyon akart kólát, egye fene, engedtem neki egy icipicit. Nem pörgött fel vagy ilyesmi, azt figyeltem. 
Előszedegettem a dupló vonatot, amit Nagyijától kapott. Nem akartam igazán hogy együtt játsszunk, csak megnézni hogy milyen. Viktor rávetődött, összetette a kockákat, majd a kis zacskókba amikben az elemek voltak kezdett mindent visszapakolni. Amikor már nem fért bele több, dühös lett és hangot is adott. :) 
Kapott egy papírzacskót, abba tette bele a kincseit. Kicsit Atával is játszottak, majd ment fürdeni. A fürdőjátékok nagy sikert arattak szintén, ott Apuval szórakoztatták egymást. 
Szinte azonnal elaludt, nagyon sok volt neki az élmény. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése