2011. november 5., szombat

Az első külföldi utam, azaz Dániában jártunk

Viktor Apukája 10 hétig Dániában dolgozott. Igyekeztünk Viktornak elmagyarázni, hogy Apu elment repülővel, vissza fog majd jönni, de most dolgoznia kell. Hellyel-közzel úgy gondolom sikerült is.

Mivel túl hosszú volt ez a 10 hét mindenki számára, mi is kiutaztunk Apuhoz egy hosszú hétvégére. Ata is velünk tartott, mint Kereszt apu.

Hajnalban indultunk, Viktor nagyon nehezen tért magához.

A reptéren már nem volt probléma. Teljesen lenyűgözték a repülők. Már hetekkel előtte beszélgettünk róla, hogy fogunk repülővel menni.

Mivel már elért egy bizonyos nagyságot, és volt hely is a repülőn, utazhatott külön széken, mint a nagyok. (csak a cumi árulkodik arról, hogy ő még nem is olyan nagyfiú)

Apu már várt bennünket a reptéren. Viktor egy macit kapott tőle ajándékba. Alig pár percen belül úgy viselkedett Viktor, mintha Apukája el se ment volna, csak 2 napra.

Dánia megismerését a tengerparttal kezdtük. Odafele megálltunk fagyizni. Viktor nagyon szereti a fagylaltot, és bár kissé még maszatosan eszik...

Ata megmutatta hol vannak a hajók...

Apuval pedig modellt álltak hogy le tudjam fényképezni őket.

Másnap Svédországba kirándultunk. Egy hatalmas hajóval utaztunk át a tengeren. Erre a hajóra még kamionok is felmehettek, akkora volt.

Viktort teljesen lenyűgözte a hajókázás. Kézről-kézre ment, minden szemszögből tapasztalnia kellett milyen jó dolga van.

Svédországban megmásztunk egy hatalmas várat, aminek nagy részét Viktor saját lábon tett meg.

Visszaérve a szálláshelyre Viktorban még ennyi energia volt, hogy kitakarított...

... majd segített Apunak kijavítani a nagyfiúk naplóját is.

Jókat evett Viktor, nagyon megszerette pl. az eperlekváros kenyeret, különféle süteményeket. Volt móka, kacagás.

Itt nem tudom mire gondolhatott, hogy nagyon édes. :)

Esti fürdés előtt sikerült róla egy popsis képet készíteni, ami hűen tükrözi, hogy elveszett az a babaforma, ami az első 1 évben volt jellemző Viktorra.

Apu altatta minden este, nyugodt, pihentető éjszakái voltak.

Utolsó nap Koppenhágában kirándultunk. Ott van a világ leghosszabb sétálóutcája. Ebédeltünk, sétáltunk, vásároltunk, sőt, a chanal tours hajóval is megnéztük a várost. Ott más fáradt volt Viktor, hisztizett, nem bírt magával. Hol sírt, hol kacagott... mi pedig csak nevettünk, hogy ilyen nem létezik.

Sajnos nagyon hamar eltelt a hétvége, mire észbekaptunk már hazafelé repültünk.

Köszönjük Apu ezt a felejthetetlen hétvégét, reméljük, már Viktor is fog egy-két dologra nyomokban emlékezni.